İNTİKAM


Beğenmediğim sonu, siler baştan yazarım.
Twitter: @iremkucukcongar

4 Nisan 2016 Pazartesi

Soyuldum diye kalktı kadın herkes ona gözlerini açarak baktı. Soyuldum diye bağırdı soyunmaya başladı sokak arasında. Soyuldum diye bağırdı yağmurun altında çıplak kaldı. Soyuldum dedi. Açıp kollarını yavaşça yerdeki küçük denize yattı. İçimi içimdekileri her şeyiyle aldılar benden soyuldum. Duygularım, hıckırıklarım, gülmelerim ve elbette ki huzurum kayboldu içimdeydi oysaki soyuldum. Çırılçıplak kaldığımı hissetmeyecek kadar soydular beni benden alıp bir yerlere derinlerimi fırlatıp hayatımı mahvedip hiçbir yeni başlangıca şans tanıyamayacak hale getirip mutlu mesut ayrıldılar yanımdan soyuldum. Canımı dişime takıp zorla oluşturduğum duygularımı çaldılar benden. Özenle yerleştirdiğim tek tek sırayla dizdiğim döşeyip de yuttuğum mutluluklarımı, korku dolu günün ardından loş bir ışığın kolları altında dans ederken yere düşüp kanattıgım bacağımı bile... Soyuldum ben dedi oturdu kadın tekrar. Etrafındaki herkes de gözlerini devirip önüne döndü tekrar. Bedenini bütünüyle sergilemeye ve nasıl fırtınalarda boğulduğunu anlatamadan daha unuttular çoktan yollarına koyuldular. Kadın da hiç fırlamamış gibi ayağa sustu kaldığı yerde. Cesaretimi bile soymuşlar diye mırıldandı arkasına yaslanıp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok farklı bakış açıların var :)