İNTİKAM


Beğenmediğim sonu, siler baştan yazarım.
Twitter: @iremkucukcongar

15 Mart 2015 Pazar

Tutsak

Koskocaman yarıklarla yüzümde içimdeki kırıntıları sağlamlaştıracağım temelleri arıyorum, gözyaşlarımla oyarak taşları..
Geriye çekildikçe ileri gitmek istemedikçe kapatıp kapıları itiyorlar beni o hayvanların kafesine.
Her sanise için yeni bir kapı yeni bir kilit geride. Sevgili yaşamların, sövülen kederlerin eşiğinde bir kapının önünde bekliyorum geçmişi.
Zamanın tok sesini hissediyorum vücudumda.
Ben geçmişe yöneldikçe tüm uzuvlarımdan tutup atıyorlar sanki saatlerin havuzuna.
Yırtıyor, parçalıyor; akrebi, yelkovanı zamanın....
her yerim kanıyor.  her yanım acıyor.  her saniye iz bırakıyor bedenime
Içimde akıyor zaman.
Bir an öncesindeki mahvolmuş kırıntıyla boşanıyorum gözlerimden.
Zamana tutsak benliğimin, umuda kilitli elleri
Ruhumsa azraile teslim...
             
                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok farklı bakış açıların var :)