İNTİKAM


Beğenmediğim sonu, siler baştan yazarım.
Twitter: @iremkucukcongar

18 Mart 2015 Çarşamba

Kalabalık

İyimserlik, aptallıktır. Paranoyak olmazsan yaşama dair haklarından vazgeç.
Gördüğüne değil, hissettiğine....
Dokunduğuna değil,  düşündüğüne inanmak benim gibileri gerektirir.
Korkutur, sövdürür ışıklara.
Parlak ve hayallerle süslenen tüm geleceklerden çıkarın beni.
En katısını, en ucunu yaşadım dünyanın.
Ömrümün ne zaman biteceğine dair bir bilgim olsa dahi inanmazdım mezarlara.
Sövsemde korksamda bıksamda tanıdığım bir yığın insanın ortasındayım.
Yıldızları yüz üstü gömmüşler gökyüzüne geceler karantina altında
Oysaki sıra kendine gelmeden  kimin aklına gelirdi gökyüzünün ruh hapishanesi olduğu?
Gök gürültüsünden korkmam yağmurları sevmediğim anlamına gelmedi ki hiç...
her su damlası yıldızlardan bir mektuptu.
Zorunlu vedaları parklarda uyuyarak cevapladım hep.
Yağmur görüp ölümleri hissettim
Sulara dokunup tesellileri düşündüm...
Eskiye ait kalıntıların gölgesinden geceye sığındım.
Bu yüzden bu parkta tanıdık kalabalık var. Hepsi sulara saygı duymuş ve yıldızlara dert anlatmış ben gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok farklı bakış açıların var :)