İNTİKAM


Beğenmediğim sonu, siler baştan yazarım.
Twitter: @iremkucukcongar

10 Aralık 2014 Çarşamba

Kitabımdan Alıntılar...

Gördüğüm tek şey siyah,  kurtarın şehrin boğazındaki mayınları...
Yarıyor rüzgar leşi, koktukça boynundaki nem...
Içindeki eser miktar intikamı, büyüdükçe esir etti insanoğlunu, uyan ben karanlıktayım...
Sorgusuz kabulleniyorum...
Sessizliğinde kalbimin sesini, yutkunmamın ızdırabını duyuyorum...
Mahkemesi beynimde, hapishanesi ruhumda olgularımın.
Korkularımın, umutlarımı öldürmesine izin verdiğimden kendimin faili meşhur katili olmuşum tanı kondu...
Tanıklar soyut, kanıtlar somut...
Ellerimin siyahlığıyla boyadığım saydam parmaklıklar kırmızı...
O duvardan süzülen kan benim...
Yerde yatan beyaz beden benim...
Aynalarda göremiyorum kendimi.
Peki ben neresindeyim bu odanın?
Söylediler anlattılar yargıladılar bulduk sonuçları.
Karar verdik karakterlerin çokluğuna...
Ruhuyla konuşan herkes sizofrendi aslında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok farklı bakış açıların var :)