İNTİKAM


Beğenmediğim sonu, siler baştan yazarım.
Twitter: @iremkucukcongar

23 Kasım 2014 Pazar

Ha-ha #2

Saklanma. Aydınlığa adım at. Güneşin altında su olurken karlar kaldır başını,  beyazı tat.
Korkma. Kalabalık tanıdıksa rahatsız etmez.
Susma. Herkesin aslını bilirken sineye çekme hatalarını.
Kaybolma. Kaybetme kendini duygularda saklı kentlerde. Tüm sokaklara adım at, iz bırak.
Bilmediğin halde yolları sadece düşünmemek  için hızlandır adımlarını. Ağaçlarla selamlaş, onlar kutsal varlıklar.
Sarhoş ol müziklerle...
Bi' yer var sırlar yok orada. Yalanlar yok. Yeni başlangıçlara özgürce başlayabildiğin o uzakları bul.
Görüntülerine tehlikenin yerlestirilmediği tek varlıklar,  bitkiler mi?
Değil. Aslında Yarış yoksa tehlike yoktur asla.
Ateşkesler savaşlar bitsin diye mi yoksa bu kadar gösteri yeter demek mi?
Kirpiklerimle gözümün üstüne barikat kurdum savaşınızda, karla dans ediyorum.
Camın ötesinde çığlıklar atıyorlar. Girmek yasak...
Parayı Tanrısı yapanlar satın alsınlar kapıları ben bedava soluduğum her solukta özgürüm.
Eller yukarı ha-ha teslim olun, satın alamadınız kelepçeleri.
Göz kapaklarınıza imza attım parayla...
Ateşten doğdum... Bulutlar buharım da boğuldu.
Bir çift gözden ibarettim Her göz bir gün kapanırmış unuttum.
Sudan geldim. Ateşimle söndüm.
Sonunda, küçük bir çocuğun gök gürültüsünden saklanması gibi masanın altında, kapımı kapatınca sandım ki tek ben varım oda da.
Şimdi gösteri bitti kapatın ışıkları...
Kapatın ki kaldırınca beyaz bayrağımı kimse imzalayamasın ateşkesimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok farklı bakış açıların var :)