İNTİKAM


Beğenmediğim sonu, siler baştan yazarım.
Twitter: @iremkucukcongar

28 Kasım 2014 Cuma

Güven Kendine

Buharlaşan insanların ardından çürük bedenler kaldı topraklarda.
Düşen yağmurlar yem oldu okyanuslara.
Büyüdü yaralar kandan açılmayan gözlerle nefessiz dualarda.
Kabullenirken varlıkları neyin yokluğuyla savaş verdik bu kadar?
Istemsizce tanırken bedenleri hangi sövdüğümüz renk gölge oldu anlamlara?
Düşündüğün gibi değil gökyüzü,  grinin her tonuna aşığız.
Tüm konuştuklarımız yerine söyle sustuklarımızı
Ağlayan bir kadından daha acımasız ne olabilir şu dünya da ?
kimin yanına bırakıyoruz gözyaşlarımızı?
Hangisi hak edebilir, tesellilerimizi?
Güvenebileceğim tek bir kişi tanısam almaz mıydım dünyayı karşıma?
Melekler küstüyse kalabalıklara biz onların yasını tuta tuta neden sendeliyoruz ayağımız topal?
Aslında hep kirliyse sokaklar dünya değil insanlar temizlenmeli...
Bu gece için sadece huzur dile en sevdiğin müzikle.
Beyninde kanayan her damlayı kus bugün.
Bırak hatta... rahat bırak yalnızlığını.
Düşerken tuttuğun elleri serbest bırak tek başına kalkabilirsin..
Beyazlığıyla övünenlerin bile siyah değil miydi gölgeleri?
Elvedaya mahkum git gözyaşlarınla takip et yollarını.
Topraklara koy elini.
Budalaca kahrolmak yerine özgürleş vedalarla.
Her kaybettiğin günden eser kalmayacak yarına.
Ezbere olduğunu sandığın tüm yüzler bir bir silinirken gözlerinin ardından,  tekrar et çizgilerini.
Dışımdaki basıncla dağıldı içim.
Korkularım var kimse görmesin diye vazgeciyorum ezberimden.
Sevdiklerim var başkası dokunmasın diye yalvarıyorum
Sevenlerim var sadece bana ben olduğum için değer veren
Heyecanlarım var kalbimin başına bela
Sakinliklerim var en tehlikeli anlarım
Yorulunca yarış bırakılmazdı oysaki ben erken feshettim.
İnanca aksi denk tutulmazdı fazla sorguladım.
Canımı yakan her şeye öfkem var bir ton.
Bana beni kaybettiren herkese lanetim var, en az sevgim kadar
Gelmem de gitmem kadar kolay olsaydı keşke.
Bende güldüğümde gözlerimin kenarları kırışırdı o zaman.
Neyse sen kapat kapıları yüzlerine,  içeride ben kalırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok farklı bakış açıların var :)