İNTİKAM


Beğenmediğim sonu, siler baştan yazarım.
Twitter: @iremkucukcongar

19 Haziran 2013 Çarşamba

    Yazılara boğulmak istiyorum.. Huzura ihtiyacım hiç kalmasın, zaten hep benimle olsun istiyorum.. Korkmak istemiyorum yalnızlıktan. Her bireyin aslında tek olduğunu kabul etmek istiyorum.. Ama yapamıyorum ki.. Hala korkuyorum, hala bağlanıyorum insanlara.. Çekip gitmek lazım belki de bu şehirden. Geri dönüşünün de
olacağını bilmesem ardıma bakmam asla.
Farklı insanlarla, farklı hayatlar yaşamak istiyorum. Hatta bazen bir parkta sabahlamak, gece evden kaçıp lunaparka gitmek, sokağa pijamalarımla çıkıp bağıra bağıra şarkı söylemek istiyorum. Normallikten uzakta... ama ben gibi, istediğim gibi davranmak istiyorum. Mümkün mü? Asla değil. Ama aslında.. herkes kendi özgürlüğünü kendi yaratır, yapması gereken tek şeyse; yalan söylemeyi öğrenmek. :)

2 yorum:

  1. yalansız olsun özgürlükler.

    buradan uzakta böyle bir yer mümkün gibi. kimsenin bizleri umursamayacağı o uzak ülkede. sokakta pijamayla şarkı söylemek. ama ellerimizi sevdiğimiz insan tutsun. anca öyle tam.

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil

çok farklı bakış açıların var :)