İNTİKAM


Beğenmediğim sonu, siler baştan yazarım.
Twitter: @iremkucukcongar

22 Aralık 2012 Cumartesi

mutluluk..

    Sakinliğin en uzak köşelerinden yazıyorum. İçimdeki bu delice enerjiyi koşmak, eğlenmek, dans etmek, bağıra bağıra şarkı söylemek alamayacak çünkü biliyorum. Klavyeye sertçe basmak, hızlı düşünmek en iyisi...
Mutluyum. İlk defa içinizi  bunaltmayacağım. Mutluluk hakkında ne yazılır bilmiyorum. En derinlerdeydi bugüne kadar. Hangi rengi ifade eder haberim yok. Mutluluk, rengarenk sanki. Tek renk değil asla da olamayacak. Mutluluk bugün ki karla karışık yağmur belkide. Mutluluk  boş sayfa, içi uç dolu bir kalem benim için. Bir fotoğraf makinesi belkide. Hayatın saklanan ruhunu dışarı çıkartan. Bir fotoğraf makinesi şimdi yıllar öncesini, yıllar sonrasına aktaran.
    Sadece fotoğraf makinelerinde kalmalı zaten geçmiş. Ölenle ölünmüyor gibi geçmişle de yaşanmıyor. Ben mesela dün ne yediğimi hatırlamıyorum. Dün ne hissettiğimi de. O yüzden yazıyorum zaten. Yazımla ölümsüzleştiriyorum mutluluğumu. Yarın, bugünü geçmiş sayacağım çünkü. Acımasızca söküp atarken bugünü beynimden, siz benim mutluluğumu hep 22 Aralıkta hatırlayın.
                                                                                İ.K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok farklı bakış açıların var :)